12. januar 2013

Mer amigurumi



En liten elefant!:) 
Giraffen ble tatt godt i mot av nevø nr en, så jeg tenkte at nevø nr to skulle få en han også. Men da jeg skulle kjøpe mer garn, fant jeg denne søte elefanten. Likegreit å prøve noe nytt, da fikk de heller ikke samme. To fluer i en smekk:) Elefanten slo også veldig godt an, og det har blitt endel elefanter etterhvert. Bilder kommer senere.
Her har jeg fulgt oppskriften og heklet hånd og fotsåler, som jeg har sydd på da den var ferdig.









Her er elefant nr to. Denne gikk til ei søt lita jente i Kristiansand.
På denne prøvde jeg å hekle hånd og fotsåler som en del av armer og bein, istedet for å sy dem på til slutt. Ble veldig fornøyd og har gjort det på denne måten på de andre jeg har lagd.

-Janne

2 kommentarer:

  1. Konge! Forslag til videre arbeid: http://www.etsy.com/shop/lucyravenscar

    Star Wars hekling må jo ver heilt der oppe på toppen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker:) skal se hva jeg får til ;)

      Slett